luni, 1 aprilie 2019

Nu credeam să-nvăț a poza vreodată....cu ochiul de pește

             Mda, primul contact cu obiectivele ”fisheye” a fost un Samyang de 8 mm, pentru Nikon. Nu ne-am plăcut, nu ”ne-am luat”. A urmat apoi (doar) super-angularul Tokina 11-16 mm f/2,8 - o minunăție care mai apoi a ajuns pe mâinile dibace ale cuiva care îl merită mai mult decât mine.
            Acum, de când cu Oly, în încercarea de a acoperi cât mai mult din gama de distanțe focale, mi-au picat ochii pe niscaiva articole în care despre Samyang 7,5 mm, f/3,5 MFT se vorbea destul de decent. Chiar elegant. Cu oarecare temeri m-am decis să ”mai trag odată” lozul ăsta, să văd care e treaba. De data asta ne-am plăcut, cam din prima. Nu am pretenția de a face vreun soi de review al obiectivului, nu-s calificat petnru asta, doar afirm că mi se pare mult mai reușit decât varianta pentru Nikon, mai clar, mai faine culorile. O fi doar și pentru că e generație mai nouă, cine știe...
            Pun mai jos câteva cadre din plimbarea de sâmbăta trecută, spre exemplificare.














         

Un comentariu: